Virksomhedsoplysninger:
Priser og betaling:
- Alle priser er angivet i DKK inklusiv 25 % moms og eksklusiv forsendelse. De angivne priser gælder kun for ordre til levering i Danmark – Grønland og Færøerne undtaget. NyBrunkbjerg oplyser portosatser/transportomkostninger på faktura. Disse omkostninger er således ikke indeholdt i prisen på produktet. Betaling via faktura – varen afsendes, når betaling er registreret
Fragt:
- Varen sendes via pakkepost – pris oplyses ved ordrebekræftelse
Kan jeg ændre min ordre?
- Ønsker du at ændre i din ordre, skal du kontakte kundeservice enten pr. telefon eller via e mail, hvor du vælger ændring/annullering af ordre.
Alt efter hvor langt din ordre er i vores system, vil vi kunne ændre/annullere den. Hvis den er igangsat på i produktionen, har vi ikke mulighed for ændringer.
Kan jeg tilføje en kommentar til min ordre?
- Du kan altid knytte en kommentar til din ordre, som vil blive besvaret inden afsendelse af din ordre. Bemærk dog, at skriver du en kommentar, bliver der lagt 1 dag til leveringstiden på grund af den manuelle behandling.
Hvor er min ordrebekræftelse?
- Modtager du ikke en ordrebekræftelse, kan du starte med at kigge i dit spamfilter i din indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du kontakte kundeservice, som kan finde din ordre frem. Her kan de kontrollere, om din angivne e-mail adresse er korrekt, rette den og sende dig en ny ordrebekræftelse.
Hvor er min faktura?
- Din faktura bliver sendt til dig sammen med din ordrebekræftelse til den e-mail adresse, som du har angivet ved din bestilling.
Hvornår bliver min ordre leveret?
- Da vi lægger vægt på din mulighed for valg af farver etc og alle varer er håndlavede, påregnes en leveringstid på 6-8 uger
Din ordre sendes som udgangspunkt altid samlet.
Du kan altid se den forventede leveringstid på din ordrebekræftelse, som du modtager på din angivne e-mail adresse.
Leverer I til udlandet?
- Ja efter aftale, kontakt os for mere information.
Kan jeg afhente min ordre?
- Ja efter aftale kan der afhentes varer på Refshøjvej 20, 7200 Grindsted,
Varen er defekt – hvordan reklamerer jeg?
- Hvis du har modtaget en defekt vare, skal du kontakte os på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder.
Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare:
- Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte os på mail, hvor du oplyser ordrenummer og beskriver fejlen.
Fortrydelsesret og returnering:
- Der er ingen fortrydelsesret på special fremstillede vare,
- Ved returnering bedes faktura, kvittering eller ordrebekræftelse vedlagt sammen med oplysninger om reg. og konto nummer, hvortil det betalte beløb kan tilbagebetales. Såfremt faktura, kvittering eller ordre-bekræftelse ikke forefindes, skal der vedlægges oplysninger om købers navn og adresse.
- NyBrunkbjerg
Refshøjvej 20
7200 Grindsted
Varen skal returneres fragtfrit og uden omkostninger for NyBrunkbjerg.dk. Portoomkostninger pålagt ordren ved købet refunderes ikke.
Oplysning om klagemuligheder
- Hvis du vil klage over dit køb, skal du sende en mail til info@nybrunkbjerg.dk. Skulle der opstå en tvist mellem dig som forbruger og NyBrunkbjerg, som ikke kan løses, anbefaler vi dig, at starte en klagesag via Forbrugerrådet - læs mere på www.forbrug.dk